ΜΙΚΡΟΠΡΑΓΜΑΤΑ
💖το καινούριο τραγούδι του Κωστή Μαραβέγια💖

Ο Κωστής Μαραβέγιας στις 14 Δεκεμβρίου 2018 κυκλοφόρησε το νέο τραγούδι με τίτλο "Μικροπράγματα", το οποίο θα αγγίξει την καρδιά κάθε ανθρώπου από τη πρώτη κιόλας φορά που θα το ακούσει! Το προτείνουμε ανεπιφύλαχτα! Επιβλητική μουσική, αλλά εμάς το αγαπημένο μας μέρος ήταν οι στίχοι! Μπορεί στην πρώτη ματιά να μην σας φανούν τόσο σπουδαίοι, μα είναι επειδή έχουν βαθύ νόημα!...


Παρακάτω θα βρείτε το τραγούδι, όπως και τους στίχους.💕



ΣΤΙΧΟΙ:

Κυλώ στα πεζοδρόμια
Εκεί που περπατάω
Μαζί μου σε θυμούνται να περνάς
Βρεγμένο χώμα μύρισε
Λουλούδια δεν κρατάω
Θα ανθίζουν στα ψυγεία της αγοράς

Στην τσέπη το τηλέφωνο και κάτι ρέστα
Βαδίζει τον δικό μου προορισμό
Υπάρχει μια δύναμη απ'την ψυχή μου μέσα
Που κλείνει ανοιχτό λογαριασμό

Σου έγραψα: δεν παν καλά τα πράγματα
Κι εσύ μου απάντησες "τι τρέχει;"
Τι να σου πω; Κάτι μικροπράγματα...
Απλώς αγάπησα και πίστεψα στα θαύματα
Μικρές αλήθειες με μεγάλα γράμματα
Όλα καλά και κάτι μικροπράγματα...

Επάνω στο κρεβάτι μου ανάβει στο σκοτάδι
Η οθόνη ραγισμένη μακρινή
Σαν φάρος δίχως θάλασσα που μ'έβαλε σημάδι
Ν'ανοίξουν μες στα μάτια οι ουρανοί
Τα σύννεφα φουσκώσανε στο ταβάνι
Με τρώει η υγρασία που είναι εκεί
Ξεφλούδισαν τα όνειρα, βροχή που καταφτάνει
Στον τοίχο στάζει και στον φορτιστή

Σου έγραψα: δεν παν καλά τα πράγματα
Κι εσύ μου απάντησες "τι τρέχει;"
Τι να σου πω; Κάτι μικροπράγματα...
Απλώς αγάπησα και πίστεψα στα θαύματα
Μικρές αλήθειες με μεγάλα γράμματα
Απλώς αγάπησα και πίστεψα στα θαύματα
Μικρές αλήθειες με μεγάλα γράμματα
Όλα καλά και κάτι μικροπράγματα...

Απλώς αγάπησα και πίστεψα στα θαύματα
Μικρές αλήθειες με μεγάλα γράμματα
Απλώς αγάπησα και πίστεψα στα θαύματα
Μικρές αλήθειες με μεγάλα γράμματα
Όλα καλά και κάτι μικροπράγματα...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προτάσεις ελληνικής ποπ μουσικης

Heavy Metal 🤘🏻 - by Dimitra_oik -